~ Kom samen in de flow, blijf fit en behoud focus ~


Als klassiek danser en bevlogen yogadocent weet ik als geen ander dat het beoefenen van Yoga en Tai chi een positief effect heeft op body & mind. Diverse wetenschappelijke onderzoeken* wijzen dit ook uit. Ik geef op diverse plekken yoga.
Wat maakt mijn lessen uniek? Ik combineer mijn 20 jaar ervaring in klassiek ballet met traditionele yogaflows en Tai chi op muziek. Voorbeelden van oefeningen zijn hieronder te zien.
Meer informatie via de Contactpagina.

 
 


*"There is growing evidence that this mind-body practice, has value in treating or preventing many health problems." - (2022) Harvard Medical School 
"Bedrijfsyoga kan worden beschouwd als bevrijdende zelfvorming en kan werkgerelateerde klachten helpen voorkomen" - (2017) Universiteit van Amsterdam